Blog
Hodnota podniku v době krize – prodat nebo čekat?
Téma prodeje firmy v době krize lze rozdělit na otázku, jestli se jedná o krizi dané firmy nebo o krizi jako takovou anebo o souběh obojího.
8. 9. 2020
PřečístJe lepší dlouhodobý pronájem nemovitosti nebo prodej?
Mnoho majitelů nemovitosti si klade otázku, zda je nemovitost výhodnější prodat nebo pronajmout. Z čistě ekonomického hlediska je možno porovnat dosažitelnou prodejní cenu s hodnotou budoucích nájmů diskontovaných k okamžiku případného prodeje....
16. 7. 2020
PřečístNákup a prodej firem – bude mít opět hlavní slovo kupující?
V minulých letech konjunktury a dostatku likvidity na trhu, převažovala poptávka po investicích do nákupu firem nad nabídkou. Investoři často vycházeli z optimistických pohledů na výsledky, kterých firma v budoucnu dosáhne, pokud věřili, že...
1. 7. 2020
PřečístJak řešit v době koronavirové krize problémy se subdodavateli
Kromě problémů s placením od odběratelů a s nedostatkem kvalifikovaných pracovníků má stále více firem obavy, zadávat práci subdodavatelům. Je to další důsledek koronavirové krize, který vede podnikatele k větší samostatnosti při zajišťování...
8. 6. 2020
PřečístKoronavirová krize může být šancí správně prodat firmu vybranému odběrateli nebo dodavateli
Pokud uvažujete o prodeji Vaší firmy, neměla by stávající doba koronavirové krize být na překážku takovýto záměr důkladně zvážit. Důvodem je, že některý z Vašich odběratelů, ale i dodavatelů, může mít zájem začlenit Vás do svojí struktury a...
8. 6. 2020
Přečíst