Úvodní slovo
u prodeje firmy
zpět
- Úvodní slovo
- 1. Stanovení cíle a postupu
- 2. Příprava podkladů
- 2.1 Příprava firmy na prodejní proces
- 2.2 Vypracování prodejního podkladu o firmě (informační memorandum) jeho schválení prodávajícím ev. překlad do cizích jazyků
- 2.3 Odsouhlasení prohlášení o důvěrnosti
- 2.4 Vytvoření seznamu potenciálních investorů (long list)
- 2.5 Vypracování stručného popisu, co bude předmětem prodeje (anonymního popis) ev. překlad do cizích jazyků
- 2.6 Vypracování podkladu pro sběr otázek a odpovědí (otázkovník)
- 2.7 Hlavní argumenty pro diskusi s investory a jejich poradci
- 2.8 Vypracování procesního dopisu
- 2.9 Výběr externích poradců prodávajícího (právo daně …)
- 2.10 Pracovní schůzka
- 3. Kontaktování a získání nezávazných nabídek
- 3.1 Provedení prvního oslovení
- 3.2 Uzavření dohod o zachování mlčenlivosti
- 3.3 Rozeslání informačního memoranda a procesního dopisu
- 3.4 Rozsáhlá komunikace mezi prodávajícím investory a/nebo týmy poradců
- 3.5 Správa a rozesílání „otázkovníku“ příp. také jeho překlady
- 3.6 Sběr nezávazných nabídek
- 3.7 Vyhodnocení nezávazných nabídek
- 3.8 Proces licitace s cílem zvýšit nabídku
- 3.9 Vyrozumění zájemců o postoupení / nepostoupení do další fáze
- 4. Hloubková kontrola a získání závazných nabídek
- 4.1 Pověření externích poradců (daně, právo atd.) prodávajícím
- 4.2 Příprava datového prostoru a ověření auditory a advokáty prodávajícího
- 4.3 Příprava přímých rozhovorů mezi zákazníkem a potenciálními nabyvateli
- 4.4 Pozvání vybraných firem k provedení hloubkové kontroly
- 4.5 Organizace a koordinace prověrek hloubkových kontrol potenciálními nabyvateli
- 4.6 Přijetí a prověření potvrzených nabídek ze strany potenciálních nabyvatelů a zhodnocení těchto nabídek rozhodnutí, s kým vstoupit do jednání
- 5. Vyjednávání a podpisy smluv